Sekadar sebuah cerita Himpunan koleksi cerita terbaik untuk anda
Semua kisah yang dipamerkan disini semuanya adalah berdasarkan cerita sebenar dalam kehidupan anda semua.anda dibawah Umur 18tahun tidak dibenarkan membaca.dapatkan kebenaran penjaga anda terlebih dahulu.kami tidak akan bertangungjawab sekiranya ada masalah yang timbul dikemudian hari.

Get this tabber widget

Random post

0 cerita tanpa tajuk part 8

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Tangan Johar kini meramas-ramas payudara aku yg masih dialas baju. Sebelah lagi tangan Johar meraba pepekku. Terasa bendalir lekit makin banyak meleleh keluar dri pepekku. Aku yg tak tertahan dgn foreplay itu membuka seluar Johar. Johar bangun selepas melepaskan
pelukannya dan membuka baju kemejanya kemudian singlet. Masa yg sama seluar dlm Johar aku lucutkan. Terpacul keluar batang Johar yg panjang, besar dan berbulu dri bhg kulit yg masih tinggal hingga ke ari2nya. Dgn rakus aku mengulum zakar Johar. Keluar masuk. Keluar masuk ¡§Sllruuuupppp!!!!!¡¨ berkocak bunyinya bila batang yg licin dibasahi air liur itu dibelai lidah aku.

¡§aaaahhhhhhhhhh¡Kohhhsssss¡K.yang sedapnnyyaaaa!!!¡¨ keluh Johar kenikmatan. Matanya terpejam dek kelazatan yg terkata oleh kuluman aku, isterinya yg sah..
¡§Aaahhhhhhhhhhssssssssssss¡K¡K¡¨
Adegan blow job itu berterusan hingga beberapa ketika sebelum batang Johar dilepaskan. Aku mula membuka tudungku tapi tangan Johar cepat menghalang.
¡§Ngapa bang?¡¨ aku kehairanan.
¡§Kita buat cara kinky ye, Sayang pakai tudung tapi bogel.¡¨ Johar tersenyum miang.
Aku ketawa. ¡§pelik le Abang ni.¡¨
¡§Nak buat ke?¡¨
¡§OK le bang.¡¨ Aku tersenyum dan angguk tanda setuju.

Sekejap sahaja baju kemeja ketat aku sudah ditanggalkan Johar. Baju dilempar ke tepi dan aku kini hanya bertudung dan berseluar panjang shj. Demi terdedah shj payudaraku, Johar menghisap, menjilat dan meramas sepasang bukit montok aku silih berganti. Aku mendesah kelazatan bila titik lemahnya diperlakukan sebegitu rupa.
¡§Baaannnggggg sedaaapppnyaaaa¡K¡¨ keluh aku sambil memegang kuat kepala Johar. Pepekku semakin kuat mengemut dan semakin becak. Ransangan mulut, lidah dan tangan Johar menyebabkan payudaranya yg memang sedia besar itu bertambah besar dan tegang. Meliuk liuk aku menahan kelazatan yg terhasil.

Tangan Johar semakin nakal, rata seluruh tubuhku dijelajahnya hingga sampai ke pepek. Desahan aku makin kuat bila tempat sedapnya itu dimainkan oleh jari-jemari nakal Johar. Aku membaringkan diri di atas sofa dan Johar menanggalkan seluar sendat aku perlahan-lahan. Aku mengangkat punggung utk menyenangkan seluarku dibuka. Aku nampak begitu
kinky dgn tudung menutupi kepala tapi payudara dan pepekku telanjang!

Tanpa disuruh aku mengangkang utk mempamerkan seluruh pepekku. Johar dgn tak membuang masa lagi menyembamkan mukanya ke situ dan bermulalah tarian lidahnya ke segenap pelusuk daerah sulitku. Meliuk-liuk lagi tubuhku menahan geli dan nikmat akibat
jilatan lidah kasar Johar¡K¡¨Ihihihihihihhihihiii¡K¡¨ Aku ketawa geli bila misai lebat Johar bergesel dgn biji kelentit dan bibir pepekku. Tapi makin geli makin makin sedap¡Ksambil mulutku tak berhenti mendesah kesedapan, aku mengepit kepala Johar dengan pehaku. Tangan Johar masih tak tahu diam..kini punggungku pula diramas-ramas menambah kenaikan nafsu syahwat aku.
¡§Abaaaanngggggggggggg¡Kaaahhh sedapnya lagi bangggggg¡K.¡¨
¡§Slurpppp, slurrppp¡Kslurpppppp!!!!!!!!!!¡¨

Aku makin tak tertahan, pepekku terasa mahu meletup oleh nikmat jilatan yg tak terkata. Malah tune rengekanku makin tinggi. Tiba2 aku menjerit dan menekan kuat kepala Johar dan menggelepar kuat sebelum terjelepuk kembali di atas sofa. Aku dah mencapai kemuncak syahwatku. Johar menggentel putingku hingga membuatkan aku ketawa kerana rasa geli di tubuhku berganda selepas klimaks. Tidak cukup dgn itu pusatku pula dicucuk lembut dgn jari telunjuknya menyebabkan aku ketawa lagi.

Johar menindih aku dan kami berkucupan sambil meraba ke sana sini.
¡§Sedapnya abang jilat tadi¡KIna suka sangat¡K¡¨ ucapku
Batang Johar yg sudah lembik dan kembali ke ukuran asal kini menegang semula. Tapi Johar tak gopoh. Dia terus mencium dan meraba setiap inci tubuhku, Sesekali tangannya menjalar masuk ke dlm tudungkudan memainkan leher dan telingaku. Aku merengus sedap dan meramas-ramas pula punggung Johar.

Nafsu kami berdua membara kembali setelah saling meraba dan bercium di sana-sini. Johar mengangkangkan kakiku seluasnya dan dgn batangnya yg kembali tegang dia meneroka lubuk nikmat aku yg kinky ini dan menghayun batangnya keluar masuk diiringi erang kesedapanku. Aku merasa sungguh lazat bila dinding pepekku bagai digaru-garu oleh batang suamiku dan apabila kegelian di pepek sudah tak tertahan lagi aku meraung sekuat hati melepaskan nikmat dan bagaikan air terjun ¡¥cum juice¡¦ aku melimpah keluar. Selesai permainan kami bercium kembali dan minum untuk menghilang dahaga dan keletihan kerana permainan yg sungguh bertenaga itu.

Jam 10.45 mlm. Punggung aku ditonggengkan Johar dan aku bertupang di sofa. Perlahan-lahan Johar mendatangi aku dri belakang dan menghayun masuk batangnya juga, perlahan-lahan. Kedua-dua payudaraku dicekup lagi oleh tangan kasar Johar dan diramas-ramas lembut dan putingnya digentel-gentel. Rengekan, dengusan dan erang nikmat kami memenuhi ruang pejabat yg sunyi itu. Dri posisi doggy kami menukar beberapa posisi yg lain dan sempat juga aku klimaks sekali lagi. Tak puas lagi Johar terus meratah tubuh aku dgn ganas dan aku yg seronok dgn tu semua menerima shj utk melegakan gatal dan geli pepekku.

¡§Aaaaahhhhhhhh¡K¡K.ohhhhhhhhhssssssssss¡K.aaaabaaanng gggg
nikmatttnyaaaaaaaaaa¡K.!!!¡¨ Raung aku kesedapan mlm itu. Kami terus terkapar puas utk beberapa ketika sebelum bangun dgn longlai sekali. Tanpa seurat benang dan selepas membuka tudung, kami berjln bogel ke bilik air utk mandi bersama sebelum berpakaian semula dan pulang. Kami bercadang utk melakukannya lagi di pejabat bila ada kesempatan.


 KAMI PERLUKAN MENULIS nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa. dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

0 baca je ke..komen lah sikit:

Post a Comment

KAMI PERLUKAN MENULIS
nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

 

Cerita Hot MelayuHakmilik CHM NETWORK © Wujud sejak june 2012 - |-Umur dibawah 18tahun tidak dibenarkan membaca,kami tidak akan bertangungjawab sekiranya berlaku perubahan pada diri anda cerita panas - |-sertai kami di facebook