Sekadar sebuah cerita Himpunan koleksi cerita terbaik untuk anda
Semua kisah yang dipamerkan disini semuanya adalah berdasarkan cerita sebenar dalam kehidupan anda semua.anda dibawah Umur 18tahun tidak dibenarkan membaca.dapatkan kebenaran penjaga anda terlebih dahulu.kami tidak akan bertangungjawab sekiranya ada masalah yang timbul dikemudian hari.

Followers

Get this tabber widget

1 suami ku macam negro- kisah benar



ini merupakan kisah yang telah dihantar oleh HALA pada 29/5/2013 yang bertajuk suami ku macam negro.kalau ada cerita lagi hantar la.kami sudi menerima nya

Ini adalah kisah benar pengalaman aku dan suami ku selama 25 tahun kami berumah tangga. Aku akan menceritakan dalam beberapa siri jika aku larat. Banyak sekali kisah aku dan suami ku bersama ramai wanita dan lelaki di luar sana.

Aku berkahwin dengan suami ku 25 tahun lalu. Suami ku masa tersebut kurus sahaja, nak kata sasa tu tidak lah. Tapi yang mengejutkan aku pada malam pertama ialah senjata nya yang besar dan panjang setanding negro-negro dalam blue film yang aku tengok. Tapi pada masa 25 tahun dahulu tidak lah senang untuk mendapat blue film seperti sekarang.

Pada malam pertama suami ku mendekati aku tentu lah aku merasa takut dan binbang kerana tiada langsung pengalaman dan juga pengetahuan dalam sex ini. Pada zaman tersebut mana ada buku atau filem yang boleh didapati seperti masa kini. Aku di cium oleh suami untuk pertama kali dan kemudian pakaian aku di tangal satu persatu hingga tiada lagi seurat benang. Aku boleh dikatakan cantik lah juga, dgn kulit kuning dan bersih. Kemudian suami aku menanggalkan pakaian nya. Terkejut aku melihat batang nya tetapi masa tersebut mana lah aku tahu saiz nya besar dari orang melayu biasa. Mana lah aku pernah tengok batang orang lain. Tapi sekarang ni aku tahulah batang nya adalah lebih kurang 12 inci.

Pada masa tersebut aku dan suami ku belum tahu tentang oral sex. jadi dia meraba dada ku dan kemudian ke celah kangkang ku. Apabila dah berair dia pun mengalih aku supaya melintang dan memasukan batang nya kedalam lubuk yg belum pernah di terokai. Aku merasakan terlalu ketat dan sakit tapi selepas itu terasa sedap. Apabila dia memasukkan separuh batang nya, aku terasa macam senak di perut ku. Tapi akhir nya dia berjaya juga memasukan semuanya. Aku tak tahu lah berapa kali aku klimak malam tersebut dan dia akhirnya melepas kan benih yang tidak henti2 macam paip melepas kan air nya. Melimpah2 dalam lubuk ku hingga mengalir keluar dgn banyak nya.

Seminggu aku di lanyak nya hingga aku terasa buritku terasa kembang dan nak berjalan pun agak kekok. Seminggu selepas itu, kawan baik aku perasan sedikit perubahan cara aku berjalan. Kami kemudian berbual menceritakan pengalaman, dan baru lah aku tahu bahawa suami ku terlalu hebat berbanding suami kawan-kawan ku. Ramai mereka menceritakan betapa tidak puas nya mereka samada saiz suami yang kecil atau cepat terpancut.

Aku berasa gembira. Cerita pertama ini adalah ringkas sahaja kerana masa tersebut tidak lah aku ingat semua nya dan aku juga belum berpengalaman. Pada epison kedua nanti, aku akan menceritakan bagaimana aku minta suami ku tolong memenuhi keinginan kawan ku yang tidak puas dgn suaminya. Dan pada episod2 kemudian akan ku cerita pengalaman 25 tahun aku bersuami kan saorang melayu macam negro. Akan ku cerita pengalaman kami swing dengan ramai wanita, lelaki dan juga pasangan2 suami isteri di Malaysia dan juga di perantaun semasa suami ku belajar di Amerika. Aku akan cerita juga pengalaman2 menghadiri parti-parti swinger di negara luar dan bagaimana aku merasa bangga mempunyai suami yang gagah dgn batang nya yang panjang dan besar seperti negro.
Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

1 baca je ke..komen lah sikit:

KAMI PERLUKAN MENULIS
nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

 

Cerita Hot MelayuHakmilik CHM NETWORK © Wujud sejak june 2012 - |-Umur dibawah 18tahun tidak dibenarkan membaca,kami tidak akan bertangungjawab sekiranya berlaku perubahan pada diri anda cerita panas - |-sertai kami di facebook