Sekadar sebuah cerita Himpunan koleksi cerita terbaik untuk anda
Semua kisah yang dipamerkan disini semuanya adalah berdasarkan cerita sebenar dalam kehidupan anda semua.anda dibawah Umur 18tahun tidak dibenarkan membaca.dapatkan kebenaran penjaga anda terlebih dahulu.kami tidak akan bertangungjawab sekiranya ada masalah yang timbul dikemudian hari.

Followers

Get this tabber widget

0 pesta seks pecah dara -kisah benar-


Ini merupakan kisah benar yang di hantar menerusi  pengalaman anda bertarikh pada 25 /4/2013.terima kasih kerna anda sudi berkongsi pengalaman cerita menarik anda bersama pembaca lain.kepada mereka yang ada cerita atau pengalaman yang menarik untuk berkongsi bersama..hantarkan pada kami dengan segera..jangan risau,cerita anda tetap cerita anda..kami tidak mengubah atau menambah apa-apa pun dalam cerita anda.tidak perlu risau kerna cerita anda juga di boleh di copy paste atau dipamerkan dimana2.semua hak anda terjamin...cerita ini dihantar oleh bernama ZAKIAH (nama samaran)

Nama saya zakiah.berumur 25 thn.tinggi 169cm,brt 59kg. kulit putih dan rmbut pnjg sampai bontot. ukuran badan 36-28-39. sy mempunyai saiz buah dada yg besar,pinggang ramping dan bontot besar tonggek.masa kejadian umur sy baru 21 thn.semasa tu sy ada masalah kewangan untuk mengumpul wang untuk pembedahan ibu sy. sy dh buntu cam mana nak cari wang yg byk.akhirnya sy terjumpa rakan kelas sy dulu yg bernama shima.dia ada jalan.shima ada kenal dgn seorang lelaki bangsa benggali baru2 ni.lelaki benggali ni umur 32 thn dan sangat kaya.jadi sy dan shima pun pergi lh berjumpa dgn laki benggali tu yg bernama kuldip singh{nama samaran}kami berbual agak lama.lelaki benggali tu sanggup bayar saya dgn jumlah wang untuk pembedahan ibu sy tu dgn syarat sy kena ikut dia pergi ke upacara pecah dara pada mlm minggu tu.benggali tu ajak shima sekali sbb shima pun masih dara lagi.benggali tu nak kan gadis2 melayu yg masih dara je masa kat parti tu nanti.jadi,pada mlm dijanjikan tu,sy dan shima pun pergi lh ke parti yg dibawa oleh kuldip tu.bila sampai kat parti tu,sy dan shima terkejut sbb terdapat sejumlah 13 org lg gadis2 melayu yg cantik2,bertubuh montok dan bontot besar mcm sy dan shima jugak.kesemua gadis2 melayu 13 org tu pun masih dara jugak seperti sy dan shima.di samping itu terdapat 8 org gadis india yg bertubuh montok dan 3 org gadis cina yg montok.semua masih dara.manakala yg lelaki nya ada 8 org tapi semuanya lelaki berbangsa benggali.jadi masa tu ada 15 org gadis2 melayu termasuk sy dan shima,8 org gadis2 india dan 3 org gadis cina.kesemuanya ada 26 org gadis2 yg masih dara lg kat rumah tu.kuldip singh telah memecahkan dara sy dan shima serta 7 org lg gadis melayu jugak dipecahkan dara oleh kuldip.manakala 7 org lg kwn2 kuldip telah memecahkan dara gadis2 lain.selepas selesai pg esok tu kuldip telah memberi duit sebanyak yg sy perlukan tu.dan pembedahan ibu saya pun dh selamat.itu lh kisah hidup saya yang saya kongsikan.maaf sbb saya tak pandai mengarang cerita.time kasih


Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

0 baca je ke..komen lah sikit:

Post a Comment

KAMI PERLUKAN MENULIS
nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

 

Cerita Hot MelayuHakmilik CHM NETWORK © Wujud sejak june 2012 - |-Umur dibawah 18tahun tidak dibenarkan membaca,kami tidak akan bertangungjawab sekiranya berlaku perubahan pada diri anda cerita panas - |-sertai kami di facebook