Sekadar sebuah cerita Himpunan koleksi cerita terbaik untuk anda
Semua kisah yang dipamerkan disini semuanya adalah berdasarkan cerita sebenar dalam kehidupan anda semua.anda dibawah Umur 18tahun tidak dibenarkan membaca.dapatkan kebenaran penjaga anda terlebih dahulu.kami tidak akan bertangungjawab sekiranya ada masalah yang timbul dikemudian hari.

Get this tabber widget

Random post

0 huuu….ssseedddaapppp…bbaangg…Ijjjaaa…sammmpaaiii…ni


Kebiasaannya bila dah hujung bulan, budget pun dah makin sempit. Kami pun sama-sama ikhtiar untuk mencari port / tempat kami melakukan sex tanpa mengeluarkan duit. Kali ini aku mengajak abang melakukan aktiviti sex di rumah sewa ku. Kebetulan hari Sabtu itu semua kawan-kawan serumah ku pulang ke kampung. Aku dah berangan nak ajak abang main secara ganaz, brutal dan havoc di rumah sewa ku itu. Aku teringin nak main atas sofa di ruang tamu menghadap ke pintu sliding kaca yang boleh nampak terus ke pintu pagar. Bermakna, kami boleh melihat jika ada orang yang datang ketika kami sedang menikmati permainan sex nanti. Petang itu, abang datang ke rumah sewa ku seperti yang dijanjikan. Pantat ku yang dah seminggu tak diairi ini terkemut-kemut, gatal dan merenyam rasanya. Masuk saja ke ruang tamu, abang terus mencium mulut ku dengan rakus dan ganaz. Pergerakan kami cukup pantas dan cekap (dah biasa ler katakan dan dah seminggu memendam rindu) dan sekejap saja kami sudah berbogel. Di sofa, abang berlutut menghadap pantat ku dan aku secara otomatis merenggangkan kaki untuk memudahkan abang menjilat kelentit dan lurah pantat ku. Lama juga abang mengerjakan pantat ku dengan lidahnya. Aku suka dijilat. Aku suka abang menyedut-nyedut kelentit ku. Bila sudah pasti pantat ku cukup basah, abang berdiri semula dan kini giliran aku pula yang berlutut menghadap butuh 6 inci abang itu. Aku mengulum dan menghisap semahu-mahunya. Sekitar 10 minit kemudian, abang memegang bahu ku dan mengajak memulakan. Abang duduk di sofa, memegang batang butuhnya yang tegak berdiri. Aku dengan selambanya duduk mengangkang sambil menyuakan lubang pantat ku ke arah butuh yang telah siap berdiri. Setelah pasti ia tepat mencecah lubang pantat ku yang dah lencun dan licin, aku pun menurunkan bontot ku perlahan-lahan. Perlahan tetapi pasti! Pasti masuk!

'Ahhhh…..sssss…….mmmmm……aaaaaaahhhh….aaabbbbaaannnggg…mmmm,' desah ku sebaik saja kepala butuhnya menerjah masuk terus lancar ke pangkal rahim ku sambil menggesel-gesel dinding lubang nikmat ku. Aku suka gaya duduk di atas. Dapat masuk santak dan aku boleh mengemudi bahtera pelayaran kenikmatan mengikut selera lubang pantat ku. Pada masa yang sama, abang dapat meramas dan menghisap tetek ku. Abang boleh meramas bontot ku. Abang mudah menggentel-gentel kelentit ku. Aku suka! Sedap! Gerakan ku seolah-olah berputar-putar. Sekejap ke depan dan ke belakang. Sekejap ke kiri dan ke kanan. Sekejap mengangkat bontot dan menekan ke bawah. Semua pergerakan ku rasa sangat nikmat dan nyaman. Abang juga suka cara begini sebab banyak tugas yang boleh dilakukan sambil boleh relax sedikit.

'Ahhh….eeerrghh…mmmm…bang…isap tetek Ijja bang…gigit sikit bang….oohhh…. …iihh…iiissssshhh…mmmmm…mmmm…aaaaahhh…eeerrrgh…aaahhh..uuussshh,'aku merengek sedap bila bergelek-gelek laju dan perlahan di atas abang dengan batang butuhnya masih tetap utuh mengisi rongga pantat ku. Pantat ku yang sentiasa merindui butuh abang dan tujahan-tujahan nikmatnya. Sememangnya pantat ku sentiasa membutuhkan batang butuh abang. Gerakan bontot ku semakin tak keruan. Ramasan abang ke atas tetek ku dan geselan antara kelentit dengan bulu ari-ari abang membuatkan pertahanan ku menjadai semakin lemah. Tak berdaya menahan lagi.

'Ohhh….hhuuuuhuuuuhuuu….ssseedddaapppp…bbaangg…Ijjjaaa…sammmpaaiii…ni... ..Ijjjjaaaa…sssaammmpppaaii…bbbaannnngg…..oooohhh…aaahhhh,' erangan ku agak kuat seiring dengan hentakan bontot ku ke arah membenamkan batang butuh abang dalam-dalam. Biar santak sampai ke pangkal rahim ku. Biar senak tapi aku suka santak ketika mencapai klimaks. Aku menggelepar dan menggigil kesedapan. Indahnya klimaks.

Sebaik saja aku selesai menikmati klimaks yang indah tadi, kami bertukar posisi. Kini kami berada dalam posisi doggie style. Aku menonggengkan bontot ku dan menyuakan kepada abang seolah-olah meminta disegerakan tikaman butuhnya ke dalam lubang pantat ku yang dah becak. Sambil muka ku menghadap ke arah pintu sliding. Aku tak psti samada jiran di depan rumah tu nampak perlakuan kami. Aku yang dah seminggu gersang ni menggoyang-goyangkan bontot ku bila saja kepala butuh abang terbenam perlahan-lahan dan santak ke pangkal rahim ku.. Rongga pantat ku terkemut-kemut kesedapan. Hayunan abang keluar dan masuk berjalan sempurna. Perlahan. Laju. Kemudaian direndamnya sekejap. Henjut lagi perlahan dan melaju. Rentaknya yang berirama itu membuatkan nafas ku termengah-mengah. Tidak beberapa ketika selepas itu aku menggelatak dan menggelepar kenikmatan seiring dengan kenikmatan klimaks aku. Abang belum mahu klimaks lagi tetapi masih terus menghayun pinggangnya ke depan dan ke belakang. Begitu nyaman. Begitu indah. Tersangat nikmat. Sedap tak terkira. Butuh abang masih tetap dengan aktiviti keluar dan masuk. Sedap!

'Oooohhhh…aaabbbanngg…Ijjjaaa…rinnduuuu….Ijjjaa dah tak tahan…..,' merengek sedap sambil rongga pantat ku seolah-olah menggenggam konek dan meramas-ramas butuh abang yang berhenti rehat seketika. Abang tunduk sedikit dan menjilat-jilat tengkuk ku. aku mengeliat kegelian. Meremang bulu roma ku dibuat begitu.. Pantat ku semakin becak dan lencun. Bunyi berdecap-decap bila hentakan abang kuat dan laju. 'Ahhh….iiihh…mmm…ooohhh….aaaabbbbaangggg…sssseeeedddapppnnnyyaa…mm... ….iihhhh….iiissss…….aaaa…eeerrghhh…..,' aku mengerang sambil menggelepar lagi. 'Abanggg…abanggg…bbbaanggg…iiiihhhh…iiissss….oohhh…hhuuuhuuhu….iiihhh…. …mmm…lagi bang…goyang bang…iiihhh…iiisss…mmm..mmm…mmmm….,'aku menggoyang-goyang pinggang dan bontot ku. Akhirnya aku mencapai kemuncaknya. "Ohhh…aaahhh….iihh….Ijjjaa....iiiisssshhh…Ijjaaa…abbanggg…dahh….dahh...taak­k… ..tttaaahhannnn niii….ooohhh…aaaahhhhh…,' abang mendengus, menghamburkan nafas yang kuat serentak dengan hentakan kuat berserta pancutan air maninya di dalam rongga pantat ku. Panas! Hangat! Semburan air mani abang yang hangat dan pekat itu, aku merinduinya siang dan malam selama seminggu. 'Sedapnya pancut kat dalam…mm…Ijja suka abang pancut kat dalam tapi kalau sama-sama sampai dan pancut lagi best, kan?' soalan cepumas aku kepada abang untuk memancing nafsu nya semula selepas kami berehat seketika melepaskan lelah. Aku bangun dan berjalan ke dapur untuk mengambil air minuman untuk kami berdua. Semasa ku melangkah menuju ke dapur, terasa air mani abang mengalir keluar, meleleh ke paha. Aku menoleh dan melihat abang tersenyum saja melihat air maninya tadi keluar.

0 baca je ke..komen lah sikit:

Post a Comment

KAMI PERLUKAN MENULIS
nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

 

Cerita Hot MelayuHakmilik CHM NETWORK © Wujud sejak june 2012 - |-Umur dibawah 18tahun tidak dibenarkan membaca,kami tidak akan bertangungjawab sekiranya berlaku perubahan pada diri anda cerita panas - |-sertai kami di facebook