Sekadar sebuah cerita Himpunan koleksi cerita terbaik untuk anda
Semua kisah yang dipamerkan disini semuanya adalah berdasarkan cerita sebenar dalam kehidupan anda semua.anda dibawah Umur 18tahun tidak dibenarkan membaca.dapatkan kebenaran penjaga anda terlebih dahulu.kami tidak akan bertangungjawab sekiranya ada masalah yang timbul dikemudian hari.

Followers

Get this tabber widget

141 Ustazah nurul syafikah tertewas

Ustazah Nurul Syafikah Tertewas Akhirnya Ustazah Nurul Syafikah baru sahaja di tugaskan untuk mengajar di Sekolah Menengah Agama Berasrama Penuh di sebuah pekan terpencil jauh dari ibukota. Beliau baru sahaja tamat pengajian peringkat ijazah dalam bidang pengajian Islam di sebuah universiti di Arab Saudi yang membawa gelaran ustazah kepadanya. Berumur 25 tahun, masih belum berumahtangga, ustazah Nurul mempunyai paras rupa yang sangat cantik disamping mempunyai peribadi yang mulia, membuatkannya digilai setiap jejaka yang mengenalinya, namun hatinya masih belum terbuka untuk menerima sesiapa mungkin kerana dia baru sahaja habis menuntut disamping ingin membalas jasa ibubapanya yang hidup susah dikampung. Di sini, ustazah Nurul tinggal seorang di bilik asrama yang disediakan oleh Sekolah bagi guru-guru dan ini memudahkannya dalam kehidupan sehariannya. Sekolah ini mempunyai 4 orang warden berbangsa Melayu yang menjaga sekolah dan asrama itu. Setelah hampir sebulan tinggal di situ, ustazah Nurul semakin serasi dan merasa gembira dengan suasana di situ sehinggalah pada suatu hari pintu asrama beliau diketuk pada pukul kira-kira 10.15 malam sebaik sahaja beliau tiba di biliknya apabila baru selesai mengajar kelas tambahan. Sebaik sahaja melihat dibalik pintunya yang masih terkunci itu, terlihatlah 2 orang warden yang bertugas pada malam itu iaitu Halim dan Syukri. Ustazah Nurul dengan nada cemas bertanya dengan nada lembut, ya, ada apa En. Halim ? masih tidak mahu membuka klip pintunya itu. Ya, ada masalah sikit la cikgu, jawab Halim yang agak gempal itu. Ada benda yang kami nak tunjuk kat cikgu, penting sangat, orang lain tak boleh tahu, ini masalah besar ! Boleh bagi kami masuk, nanti orang lain nampak nanti susah, ini masalah yang sangat besar ! kata Syukri pula yang agak tegap dan sasa tubuhnya dengan nada yang agak serius. Hmmmm, ustazah Nurul agak bingung dan berfikir sejenak dan kemudian dia pun berkata, baiklah, lalu membuka pintu biliknya. Halim dan Syukri pun masuk, lalu menutup pintu bilik itu. Ustazah Nurul cemas berkata, ehh buat apa tutup biarlah bukak pintu tu. Tak apa cikgu, benda nie rahsia, orang lain tak boleh dengar dan lihat, bahaya, kata Halim lalu menyerahkan satu bungkusan kepada Ustazah Nurul. Apa nie, tanya ustazah Nurul bingung. Cikgu tengoklah, cikgu mesti terkejut punya ! kata Syukri tersengih sambil matanya meleret ke arah tubuh ustazah Nurul yang jelita itu. Ustazah Nurul ketika itu mengenakan tudung labuh dan memakai tudung labuh dengan blaus lengan panjang berwarna putih dan kain tudung labuh warna hitam yang menyerikan lagi kecantikan paras rupanya yang menpunyai wajah kacukan gadis Cina yang putih melepak. Ustazah Nurul nampak tidak selesa dengan cara Halim dan Syukri tersengih dan meleret ke arah tubuhnya itu. Tangannya terketar-ketar membuka bungkusan plastik itu lalu diambilnya envelop yang berada di dalam beg plastik itu lalu membuka dan mengeluarkan beberapa keping gambar sambil melihatnya dengan cemas. Muka ustazah Nurul dengan segera bertukar menjadi kemerah-merahan. Alangkah terkejutnya Ustazah Nurul kerana gambar itu adalah gambarnya yang sedang buang air kecil di tandas di dalam biliknya (gambar shot dekat yang menampakkan kemaluann dengan jelas), ada juga gambar dia sedang mandi sambil berkemban dan juga gambar dia menyalin pakaian dalam keadaan bogel. Semua gambar-gambar itu adalah hasil daripada kamera intip yang dipasang oleh Halim dan rakan-rakannya disetiap penjuru tandas dan bilik Ustazah Nurul. Terdapat juga gambar ‘close-up’ buah dada dan kemaluan ustazah Nurul yang diambil secara dekat. Bungkusan itu terlepas dan jatuh dari tangan ustazah Nurul ! Sungguh dia tak sangka segala perlakuannya lebih kurang sebulan di bilik itu telah dirakam dan diikuti saban hari oleh manusia- manusia keji itu. Dia tahu dia kini menjadi mangsa perbuatan jahat manusia durjana yang ingin mengambil kesempatan ke atas dirinya itu. Airmatanya menitis sedikit demi sedikit. Cikgu jangan nangis dulu, ada lagi hadiah untuk cikgu, nah, ini dia.., kata Halim sambil menunjukkan sekeping vcd. VCD nie akan buat cikgu terkenal satu dunia, kami sengaja rakamkan gambar cikgu itu dalam bentuk VCD agar senang nak jualnya ! kata Halim lagi sambil menyeringai gembira. Apa agaknya kata orang bila lihat gambar ustazah cantik manis yang sering bertudung labuh ini sedang kencing dan mandi….hahahahahaha gelak Halim lagi, mesti laris satu dunia punya !!! pasti kami akan jadi kaya, cikgu….kata Halim lagi. Sudah, cukup…cukup !!! belum habis gelak Halim, ustazah Nurul memintasnya kerana dia sudah cukup malu dan mual dengan hinaan Halim itu. Apa yang kau mahu huh, cakap ??? kata Ustazah Nurul dengan nada yang agak geram. Sabar cikgu, sabar, jgn marah…hahaha gelak Syukri, nanti tak manis lagi. Kami bukannya nak apa, cuma, emm cuma nak ‘bermain’ sikit jea dengan cikgu, itupun kalau cikgu sudi. Kalau cikgu tak sudi, kami boleh keluar sekarang, tapi bagilah kami tatap sekejap muka cikgu yang akan jadi orang popular di seluruh dunia nanti !!! Syukri berkata dengan nada gertak yang bersahaja. Mari Syukri, kita balik, kata Halim sambil memandang Syukri. Nanti dulu, nanti…kita boleh berbincang lagi, kata Ustazah Nurul yang semakin cemas dan panik. Dia sendiri tidak tahu apa yang harus dilakukannya sekarang. Dia benar-benar buntu !!! Dia tahu nasibnya akan menjadi buruk sekiranya dia tidak mahu mengikuti kehendak 2 manusia durjana itu. Ustazah Nurul berfikir sejenak, pasti dia akan malu separuh mati jika gambarnya itu dilihat oleh semua orang, iskkk sungguh tak sanggup dia, bentak hatinya. Kalau dia melapor polis juga dia tiada bukti dan apa buktinya mereka yang melakukannya malah dia sendiri yang akan malu besar kerana mengaibkan dirinya sendiri dengan memberi gambarnya kepada pihak berkuasa dan gambarnya sudah pasti selepas itu akan tersebar keseluruh pelusuk dunia melalui internet ataupun dalam bentuk vcd. Cikgu dah abis fikir, cikgu, kami dah nak balik nie ! gertak Syukri pula lagi. Ahhh, nanti, nanti dulu, kalau saya ikut apa yang kamu mahu, macam mana kamu nak janji, kamu tak sebarkan gambar dan vcd tuh…?? tanya Ustazah Nurul menunjukkan tanda-tanda seolah-olah ingin ingin mengalah. Hahahahaha bagus cikgu dah buat keputusan, bagus, bagus !!! kami janji cikgu akan dapat semua negatif tuh dan vcd originalnya sekali, kami janji itupun kalau cikgu ikut kehendak kami sekarang juga !! kata Halim dengan penuh bernafsu sekali terhadap ustazah yang sungguh malang itu. Sekarang !!! ermm, Ustazah Nurul termenung sekejap… kenapa cikgu takmau sekarang, tak apa kami boleh balik dulu dan….nanti, baik, baiklah…kata Ustazah Nurul dengan terketar-ketar…tapi kamu mesti pegang janji yea….lembut dan terkedu- kedu Ustazah Nurul apabila membuat keputusan untuk menyerahkan dirinya itu sambil menitiskan air matanya. Yahooo….yesss, terjerit kecil Halim dan Syukri sambil batang konek mereka terus menegang apabila berpeluang untuk meratah tubuh genit dan halus seorang ustazah alim yang menjadi kegilaan lelaki selama ini. Ustazah Nurul terus melelehkan air matanya, sambil matanya hanya merenung ke bawah kerana tidak berani melihat wajah Halim dan Syukri yang penuh bernafsu itu. Hmmm, baiklah, kita mulakan permainan nie sekarang jugak !! cuba cikgu singkap kain cikgu sampai atas, kami nak tengok sangat apa yang ada kat dalam kain tuh !!! arah Halim. Serta-merta berdesing telinga dan berderau darah Ustazah Nurul apabila mendengar arahan itu, dia tahu itu hanyalah permulaan kepada banyak lagi aksi ganas yang akan dikenakan terhadapnya. Hmmm, nanti dulu…boleh tak saya nak buat satu permintaan ??? satu sahaja, apa kamu nak buat kat saya buatlah, tapi yang ini saja saya nak minta, ?? sambung ustazah Nurul lagi. Apa lagi yang cikgu mahu huh??? tanya Syukri dengan muka yang amat bengis kerana dia sudah tidak sabar untuk menikmati tubuh gebu Ustazah Nurul. Hhmmm boleh tak jangan buat saya mengandung, saya takut, apa saya nak kata kat orang lain nanti, kata Ustazah Nurul dengan nada agak malu, mukanya merah padam sambil terus teresak-esak menangis. Hahahahahahaha, kau nie pemalu betul orangnya, baiklah, kami akan pastikan kami tak pancut kat dalam cipap cikgu, kami akan pancut kat luar, kami janji, asalkan cikgu menurut semua yang kami lakukan dan cikgu jangan melawan ok..? itu saja kan cikgu ?? tanya Halim pula. Ustazah Nurul mengangguk- anggukkan kepalanya, tanda bersetuju. Bagus cikgu !!! lekas angkat kain cikgu sampai atas !!! Ustazah Nurul pun merasa sedikit lega dengan janji mereka, kerana itulah yang paling ditakutinya iaitu ‘mengandung’ tanpa bapa yang sah !!! Dia pun mula pasrah dengan perlahan-lahan mengangkat kain tudung putihnya sehingga sampai ke paras pinggang ! maka ternampaklah kain dalam warna coklat paras lutut yang dipakainya disamping stokin putih yang menyarung kakinya hingga keparas lutut. Baring !!! tanggalkan kain dalam dan stokin tuh…arah mereka lagi. Ustazah Nurul terus mengikut arahan dan perlahan-lahan melepaskan kain dalam dan stokinnya sehingga menampakkan pehanya yang amat putih mulus yang selama ini belum pernah ditatap oleh mana- mana lelaki sekalipun. Wahhhhhhhh putih betul peha ustazah!!! kata Halim sambil menjilat bibirnya apabila melihat secara live seorang ustazah jelita mendedahkan pehanya yang amat putih mulus itu. Mereka pun menghampiri ustazah Nurul lalu mengangkatnya masuk ke dalam bilik tidurnya lalu mencampakkan beliau ke atas katil dengan agak ganas. Tersentak ustazah Nurul lalu terus dia menangis tersedu- sedu. Menangis cikgu, menangis lagi sebab lepas nie cikgu pasti menjerit gembira bila dapat rasa konek hitam saya nie !!! kata Syukri gembira. Mereka berdua sudahpun menanggalkan semua pakaian kecuali seluar dalam sahaja. Nampak ketara sekali konek mereka berdua menegang keras disebalik seluar dalam itu dan menyebabkan ustazah Nurul merasa amat takut sekali. Halim segera mengambil tempat dibelakang ustazah Nurul sambil mendakapnya lalu memalingkan muka ustazah Nurul kearahnya lalu mengucup bibir manis dan mengulum lidah ustazah Nurul yang selama ini diimpikannya itu dengan rakus sekali. Tangan Halim pula mula liar menyeluk ke dalam baju Ustazah Nurul lalu meramas buah dada beliau yang masih ditutupi anak baju dan colinya. Sementara itu dibahagian bawah pula, Syukri sudahpun menyelak tudung ustazah Nurul sehingga menampakkan seluar dalam putih yang menjadi benteng terakhir kepada ‘maruah’ Ustazah Nurul itu. Kali nie aku nak ‘blowjob’ cikgu sampai basah, biar cikgu ingat sampai mati !!! kata Syukri yang sedang ‘stim’ melihat kecantikan peha gebu milik Ustazah Nurul yang masih ditutupi seluar dalamnya itu. Ustazah Nurul tidak dapat berbuat apa-apa kerana itu adalah perjanjian mereka disamping dia sedang tercungap-cungap kerana mulutnya dikolom oleh Halim. Dia mula merasakan bahagian seluar dalamnya ditarik perlahan-lahan dan ternyatalah Syukri sedang cuba membuka pintu ‘mahkota’ ustazah Nurul. Terkejut betul mereka apabila melihat satu jembulan indah yang terkeluar apabila ditanggalkan seluar dalam itu. Bentuk cipap beliau agak tembam, masih merah dan kelihatan bulu-bulu halus yang agak lebat menutupi vagina beliau. Ustazah Nurul memejamkan matanya kerana merasa teramat malu kerana itu adalah kali pertama dia berbogel dihadapan lelaki. Wah !!! cantiknya vagina cikgu, lebih cantik daripada yang kami rakamkan, patutlah ramai jantan yang tergilakan cikgu…pasti mereka sedih bila dapat tahu yang kami telah berjaya menebuk dara sunti cikgu dengan sepuas-puasnya hari nie……kata Syukri lagi. Syukri pun mengangkangkan sedikit kaki ustazah Nurul sehingga terbuka sedikit lubang cipap Ustazah Nurul lalu dia pun mengocak-gocak vagina dan biji kelentit Ustazah Nurul dengan jarinya. Uhh,ahhh jangan, rayu ustazah Nurul bila kali pertama mahkotanya dikuak-kuakkan oleh Syukri, mula-mula agak perlahan dan makin lama makin laju dan deras ramasan dan kocakannya sehinggakan Ustazah Nurul mengeliat-geliat dibuatnya akibat menahan keghairahan. Baju, anak baju dan colinya semua sudah ditanggalkan oleh Halim. Terjembul dua buah lurah tajam dan besar milik ustazah Nurul yang agak tegang ketika Halim menanggalkan colinya, mungkin kerana dia terangsang akibat perbuatan Syukri yang mengocak-gocak vaginanya itu. Ohhh,ohhhh ermmm huhhhhhhh arhghh, sudah, cukup uhhhh !!! lepaskan aku…, keluh Ustazah Nurul berusaha sedaya upaya daripada mengalami orgasme pertamanya kerana pasti itu akan membuatkan lelaki durjana itu merasa gembira dan beliau sudah pasti akan malu besar. Ohhh, kau cuba nak melawan yea…jerkah Syukri lagi yang merasa geram apabila gagal untuk membuat Ustazah Nurul memancutkan air mazinya seperti yang biasa dibuat kepada mangsa-mangsa mereka yang lain. Syukri pun menukar taktik serangan dengan menghisap- hisap kelentit ustazah Nurul sambil meludah-ludah kedalam vaginanya agar ia cepat basah dan mudah membuat ustazah Nurul terangsang. Ustazah Nurul merasa separuh mati apabila kelentitnya dihisap oleh Syukri, dia terjerit-jerit kecil sambil merasa satu macam kenikmatan walaupun dia ketika itu sedang dipaksa melakukan hubungan seks. Menitis air mata Ustazah Nurul ketika Syukri memainkan mahkotanya secara sewenang-wenangnya sehingga kemaluannya bertukar menjadi merah padam akibat digosok secara kasar oleh Syukri. Jari jemari Syukri tidak henti henti memainkan kelentit dan lubang vagina ustazah Nurul hingga bunyi gentelan itu dapat didengari dengan jelas dan kuat membuatkan ustazah Nurul meronta ronta menahan sengsara. Akhirnya Syukri merasakan seperti ada benda hangat sedang mengalir keluar dari celahan lubang cipap ustazah Nurul dan memang betul jangkaannya kerana tidak berapa lama selepas itu ustazah Nurul menjerit-jerit kecil kerana dia tidak mampu untuk membendung air mazinya lagi lalu memancutkannya dengan banyak sekali ke muka Syukri. Syukri merasa sungguh seronok sekali, kenikmatan yang dicari-cari selama ini akhirnya datang juga apabila mukanya dibasahi air mazi ustazah Nurul. Ustazah Nurul tersedu-sedu menangis, dia tidak tahu sama ada di terpancut air mazi dengan banyak sekali kerana benar- benar rela atau dia memang dia tidak dapat bertahan !!! Haahahaaahaahahaa, gelak Syukri sambil menghisap air mazi yang keluar dari celahan kemaluan Ustazah Nurul yang masih basah dan merah itu, tak sangka ustazah alim nie pun boleh terpancut sampai begitu banyak sekali, hahahaha tak rugi aku rakam gambar kau selama sebulan nie hahahaha sekarang masa untuk kau merasakan batang konek hitam aku nie..eehheeehehe. Merah padam muka ustazah Nurul yang putih melepak itu apabila mendengar kata-kata hinaan Syukri itu, dia merasa sungguh terhina diperlakukan begitu, lebih lebih lagi ketika itu dia masih bertudung litup dan lengkap berpakaian tudung labuhnya tadi. Halim kemudian mengangkat ustazah Nurul yang masih bertudung litup dan berkain tudung itu. Terketar-ketar Ustazah Nurul apabila dia disuruh menonggeng oleh Halim. Rupa-rupanya mereka ingin menutuhnya secara serentak.Syukri bersiap untuk menutuh punggung ustazah Nurul sementara Halim berbaring di bawah tonggengan Ustazah Nurul dan memasukkan koneknya ke dalam vagina Ustazah Nurul. Koneknya agak mudah memasuki lubang vagina Ustazah Nurul kerana ianya sudah licin dibasahi air mazi Ustazah Nurul yang keluar akibat perbuatan Syukri tadi. Apabila masuk sahaja kedua- dua batang konek itu ke dalam lubang jubur dan vagina Ustazah Nurul secara serentak, dia pun merasai getaran seperti terkena elektrik, sangat sakit pada mulanya maklumlah kerana dia masih seorang dara. Argghhhh uhhhh cukup lepaskan aku, uhhhhhh sakitnya, jerit ustazah malang itu lagi namun tidak diendahkan oleh mereka berdua. Halim dan Syukri terpaksa memasukkan perlahan-lahan batang konek mereka kedalam lubang vagina dan jubur ustazah Nurul secara serentak kerana lubang ustazah Nurul masih ketat dan dara lagi. Ohhhhhh..bestnya dapat cipap dara kau nie….sindir Syukri kepada ustazah Nurul, pasti lepas nie kau taknak konek lain bila dah dapat kami punya, hahahahahahaa gelak mereka lagi. Ustazah Nurul hanya mampu menitiskan air matanya sambil termengah-mengah menahan gejolak nafsunya yang sedang diperkosa itu. Berdecup-decup bunyi henyakan batang konek Syukri dan Halim menusuk masuk ke dalam vagina dan lubang jubur Ustazah Nurul. Tangan mereka berdua pula tak henti-henti meramas buah dada Ustazah Nurul yang agak besar dan bulat itu. Kenikmatan yang mereka rasakan tiada tolok bandingnya lagi sehingga tanpa disedari air mani mereka meleleh masuk ke dalam vagina Ustazah Nurul yang sudah tidak mampu bersuara lagi kerana terlalu sakit dan lemah diperkosa mereka berdua. Air mazi yang keluar dari lubang cipap Ustazah Nurul beserta air mani yang dikeluarkan Syukri dan Halim membuatkan batang konek mereka semakin lancar dan laju menusuk masuk ke dalam vagina Ustazah Nurul yang semakin merelakan pemerkosaan yang berlaku terhadapnya ! malah dia sudah mula mengerang dan berpeluh akibat semakin terangsang. Ustazah Nurul sudah tidak mampu tidak menangis lagi malah dia terpaksa mengikut rentak ganas kedua pemerkosa itu kerana sudah tidak sanggup menahan sakit dan perit pemerkosaan itu. Dia sudah pandai membalas ciuman bibir Halim dengan penuh selera sambil membiarkan sahaja Halim mengulum lidahnya tanpa melawan malah tangannya juga memeluk Halim agar mereka lebih selesa lagi melakukan hubungan badan itu. Mulut Halim begitu bernafsu melahap bibir manis ustazah Nurul sambil menghisap-hisap lidahnya dengan lahap sambil batang konek Syukri berdecap-decup masuk ke dalam liang vagina gadis alim itu sambil tangannya meramas-ramas buah dada milik ustazah Nurul. Di atas lantai rumah bersepah barang peribadi milik ustazah Nurul iaitu seluar dalam, coli, kain dalam dan stokin kakinya yang selama ini menutup rapi tubuh badannya dari penglihatan lelaki, cuma tudung kepala dan pakaian tudung labuhnya sahaja yang masih tidak dibuka. Air mani ustazah Nurul serta dua lelaki Melayu itu bersepah-sepah dimerata-rata tempat diruang tamu rumahnya !!! Namun yang paling menarik ialah ustazah Nurul masih tidak sedar yang adegan seksnya itu dirakam secara tersembunyi oleh kamera digital milik Syukri yang disoroknya diruang tamu itu. Akhirnya Syukri dan Halim telah mencapai orgasme mereka dengan dahsyat sekali. Syukri memancutkan air maninya dengan banyak sekali ke dalam rahim ustazah Nurul membuatkan gadis alim itu tersedu-sedu menahan sengsara dan ghairah namun didalam hatinya masih risau akan kemungkinan dirinya akan hamil. Halim pula menjerit-jerit seperti kerasukan kerana terlalu ghairah sambil mengoncang-goncangkan kemaluannya yang seperti hendak terburai lalu memancutkan air maninya yang melekit-lekit itu ke muka dan juga buah dada ustazah Nurul sambil menyapu-yapu keseluruh muka ustazah Nurul. Vagina ustazah Nurul kelihatan basah kuyup dan berlendir serta berwarna kemerah-merahan akibat diratap secara dahsyat oleh lelaki Melayu itu. Harga dirinya juga hancur sama sekali. Sambil teresak-esak, ustazah Nurul yang agak kepenatan setelah selama dua jam melayani nafsu buas lelaki Melayu itu telah tertidur. Begitu juga dengan Syukri dan Halim yang tidur disamping ustazah Nurul yang masih bertudung namun tudungnya tersingkap sampai ke paras pinggang menampakkan vaginanya yang basah itu.

141 baca je ke..komen lah sikit:

  1. saya nk cerita ni bole tak..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom ke sini pulak gambar bogel melayu www.jawko.com
      Sedapnye awek di Facebook
      Awek bogel on Twitter

      Delete
    2. mantab ni bos Cerita Sex Nya bikin ane betah di blog ente, trim dah share artikel yang bikin stres hilang

      Delete
    3. wahai wanita yg sangap dijilat diraba dihisap di toron faraj dan teteknya.
      meh abg 10round kerjakan burit2 kamu...
      call k 0179755920

      Delete
  2. ambik la kalau suka cerita ini

    ReplyDelete
  3. ada org yg sudi jd cam ustazah ke??
    nk cri ustazah atauugdis alim yg bleh dbwa tman,,,

    ReplyDelete
  4. Mesti ade....sy pun suke ganas2

    ReplyDelete
  5. Soori bro,tp certa ni mcm aku pnh bca,jalan certa pun sma cma watak ja bza ja....

    ReplyDelete
  6. woi..ko dilit num ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lps ini kalau ada apa2 lagi...bukan kuasa kami nak halang.tu hak masing2

      Delete
  7. boleh tahan la citer nie

    ReplyDelete
  8. Sy sudi jd mcm ustzh nie.. Sy msh dara. Tringin nk rs sdp mcm 2...msti nkmt kn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nk kew,nanty ley sy tlong

      Delete
    2. awk bg la nbr phne awk,,,
      sya akn tlg awk,,,

      Delete
    3. Apa3x hal try slow3x.....nti sakit..x nk u menyesal plk..okey...call me 01119773325 nk burit...dara...I teruna lagi

      Delete
    4. Add carls dear carls syfull fb wechat atau apa saja

      Delete
    5. Add carls dear carls syfull fb wechat atau apa saja

      Delete
    6. Add carls dear carls syfull fb wechat atau apa saja

      Delete
    7. This comment has been removed by the author.

      Delete
  9. Sy suka dlayan 3org skali.. Farra k.L

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farra k.l bagi la number u..nnt I bole contac :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Fara kl..ksi no u..nnt i leh tlg u

      Delete
    4. i pun nk jgk num hp u farra

      Delete
    5. fara u kasi no kat i nanti i bleh tolong u puaskn

      Delete
  10. Wadepakkkk!

    ReplyDelete
  11. Btgku sudi mnerjah cipapmu yg trngsang

    ReplyDelete
  12. Saya teringin nak dirogol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tinggal fon no u..

      Delete
  13. Cehh senang jk kc rosak ank owng ndak pikir Kah nenda tu bleh kena kat anak2x doranng satu hari nanti..

    ReplyDelete
  14. Dh lme x dpt btg...01124272936..lina..seri manjung perak

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kat penang tak jauh dgn perak

      Delete
    2. Btl ke no u ni?

      Delete
    3. Saya dok ipoh..bleh sgt ler 2 kongkek awk..kt mana nk jp?

      Delete
  15. fara i nk no fon u nanti i cal blh kita jumpa i puaskn u

    ReplyDelete
  16. masih panas.....http://labuemas8.blogspot.com/2013/08/hollywood-first-sex-symbol.html

    ReplyDelete
  17. Jahanam dua ekor syaitan 2

    Nsib nie cerita

    ReplyDelete
  18. nak jilat,,,duda 46 dari ipoh nak cari pompuan area ipoh shj,,,0175802175,,,,,sms dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. helloo...
      ko duda..
      penah la berbini.. kan..?
      citer skit.. apa kes bini mintak cerai..??

      Delete
  19. Kurang asam 2lelaki tu... Susah mau cari pompuan zaman sekarang ini yg mc dara...senang jak dorng binasakan hidup pompuan tu.. Cb

    ReplyDelete
  20. sesiapa yang sudi untuk berkawan, sms/whatsapp saya; 011-26859416. wanita sahaja sekitar KL.

    ReplyDelete
  21. Kalo.aku kedapatan syaitan bertopengkan manusia nie
    Mmg aku potong zakar nya bear dea mampus sana x paya berzuriat bgus potong sekali dgn kontol mereka

    Ada zakar kerja nk merogol jk tpi x nk kawin

    Mmg syaitan bin iblis btul

    ReplyDelete
  22. kecewa aku dengan ustazah ni.. ish3x.. yg 2 ekor saitan tuh.. apsal x ajak aku wkwkwkwkwkw... makan sendiri sengall. !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nk rse gak ke?

      Delete
    2. Ade yg nk bagi ker?

      Delete
  23. I sangap batang la.. Ahh ahh uhh umphs ahhhh.... Admin ! Cerita ni mmg stim abis lah! HUHUHU

    ReplyDelete
    Replies
    1. i plak sangap cipap... u call i tau....
      ambik no. i kat sini kosong satu tujuh tiga tiga tiga lima kosong enam tiga

      Delete
  24. Jom layan tgk sape kuat . Call no ni syaz. 0174155074

    ReplyDelete
  25. Jom layan tgk sape kuat . Call no ni syaz. 0174155074

    ReplyDelete
    Replies
    1. i stim la...cerita ni best sgt

      Delete
    2. i stim la...cerita ni best sgt

      Delete
    3. Stim la bila dpt cerita ni dah lama i xdpt btg

      Delete
  26. korenyor punye cite

    ReplyDelete
  27. Ad x girl nk try cm lm crite nie..lw ad pm no..jom kte try gnas2..tk pn wsht je kt no ni. 01592611671..area trganu.. 6 " pnjng..nk try

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi syg.. I bru pndah kT.. meh la jmpe I. 0123495692

      Delete
    2. Bro..awang itam die tu rupernya..Nantik jmpe d KT, mesti muntah kuning..Tak sanggup i..

      Delete
  28. http://labuemas8.blogspot.com/2013/09/pengkid-berubah-setelah-di-perangkap.html

    ReplyDelete
  29. Ganazz gile..huhu

    ReplyDelete
  30. Cerita menarik tapi kesian cuma cerita jee

    ReplyDelete
  31. Wahhh call me 0178416256

    ReplyDelete
  32. melancap je korang ni...

    ReplyDelete
  33. pepek i dh x tahan ni,,,, ada siapa2 boleh tolong jolok pepek i x,,, tp i nk dua org sekali fuck i...

    ReplyDelete
  34. untuk perempuan yg kesepian..email i mohdandy138@yahoo.com i blh tlg puaskn.. area johor je..

    ReplyDelete
  35. I ska d lyn 2 grl skali...0199996962

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh basah cipap i baca...siapa la yg brtuah dpt rasmikn dara i ni...hehe

      Delete
    2. i sudi cll i 0105257161,pnjg 7inchi

      Delete
  36. Nk awek leh main 0192832329

    ReplyDelete
  37. Bapak ar...syok sehh...tp x buat aku stim...nk kena live bu leh...any girl at jb...hahaa...

    ReplyDelete
  38. xstim lgsung bca story ni.. xde citer lain ke???

    ReplyDelete
  39. wow..cipap i bedenyut2 je bace story ni.sangap dibuatnye.

    ReplyDelete
  40. cipap u berdenyut lah..i tgh gentel biji tuu..sedapkan..mau lg ke

    ReplyDelete
  41. Rekaan semata-mata..

    ReplyDelete
  42. Cite cmni berlambak dkt MyFirstTime

    ReplyDelete
  43. Siapa yg bleh bgi cipap yae.. bleh coll i no01119212964

    ReplyDelete
  44. Siapa yg bleh bgi cipap yae.. bleh coll i no01119212964

    ReplyDelete
  45. Ingin lebih power,tahan,gagah perkasa..Pernahkah anda terfikir?.Pasangan anda X puas di RANJANG,RAMAI WANITA..X PUAS X keras,X Kembang,X Panjang,X Tahan,Ubat mati pucuk,Naikan Nafsu SYAHWAT...JGN SIA2KAN PASANGAN ANDA?tahan, cepat panjut,X keras,X Kembang,.isteri merana, beli produk power sekarang.
    http://mylombong.com/produklelaki/pam-hidro-waterbuddy.html
    http://mylombong.com/produklelaki/

    ReplyDelete
  46. Ingin lebih power,tahan,gagah perkasa..Pernahkah anda terfikir?.Pasangan anda X puas di RANJANG,RAMAI WANITA..X PUAS X keras,X Kembang,X Panjang,X Tahan,Ubat mati pucuk,Naikan Nafsu SYAHWAT...JGN SIA2KAN PASANGAN ANDA?tahan, cepat panjut,X keras,X Kembang,.isteri merana, beli produk power sekarang.
    http://mylombong.com/produklelaki/pam-hidro-waterbuddy.html
    http://mylombong.com/produklelaki/

    ReplyDelete
  47. Mcam b0d0h lah k0rng s3mua nih...hahaaa

    ReplyDelete
  48. Poyo semua ni.

    ReplyDelete
  49. for girl call me 0138922296

    ReplyDelete
  50. i sangap lubg burit...ade sapa x ares kuantan...

    ReplyDelete
  51. X pnah wat tp nk rase..klaw blh nk yg suke jilat puki..ahhhaaah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh I jlt kn.call I.0199725014.ktn

      Delete
  52. wau best plak ceta ney

    ReplyDelete
  53. I nak dijilat...fuck me babe..

    ReplyDelete
  54. for girl..0162017153..kuantan.:)

    ReplyDelete
  55. serchix boy area MUAR, BATU PAHAT, MELAKA DAN SEKITAR NYA. Ada x yg nk fuck with me...?

    ReplyDelete
  56. serchix boy area MUAR, BATU PAHAT, MELAKA DAN SEKITAR NYA. Ada x yg nk fuck with me...?

    ReplyDelete
  57. Nk fuck 2 burit serentak.

    ReplyDelete
  58. Ermm bestnye dpt batang besar pnjng..plss ila nk sgt lma x dpt..msj i dlu k 0176948546

    ReplyDelete
  59. Ermm bestnye dpt batang besar pnjng..plss ila nk sgt lma x dpt..msj i dlu k 0176948546

    ReplyDelete
    Replies
    1. Area anew???? I duk kuantan.klu dekat..I rela jumpe

      Delete
  60. Sapa sangap nk btng ipoh col i 0194968620

    ReplyDelete
  61. Bodoh citer ni

    ReplyDelete
  62. Sapa nk btg teruna lagi...x da peyakit..I ikhlas nk bgi...I x pernah rasa burit perempuan....first yg dara k

    ReplyDelete
  63. uhhhhh dah basah la syg....i nk ni...dah tahan la syg.i suka yg ganaz2

    ReplyDelete
  64. Girl yg dok ktn tu klau ase nk blh la call.0199725014

    ReplyDelete
  65. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  66. Hai... Ada x pempuan yg dok area jb yg nk kn belaian i sedia beri kepuasan.. I suka umo anta 27 - 45 . I suka yg dh ada pglman yg kni kesipian.. Sms i 01127345161..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  67. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  68. jom layan dengan saya 01124371854

    ReplyDelete
  69. Hi. Ade sape area port klang asal die masi Dara only girl

    ReplyDelete
    Replies
    1. My no.phone 0102841997 only girl n SMS

      Delete
  70. Hye..im mamak guy..berminat mamak guy pls call or sms me..011-19495089 irfan

    ReplyDelete
  71. Girl yg nk kepuasan mcg 0134139759

    ReplyDelete
  72. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  73. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  74. area pengerang only girl
    whatsapp me 0149841814

    ReplyDelete
  75. are jb . pengerang. kota tinggi desaru . pm me whatsapp me 0149841814

    ReplyDelete
  76. Nak rasa batang melayu . . .what sapp me : 013 343 7376

    ReplyDelete
  77. Need sex..im still 17..nak merasa sex..sye tak pernah sex dgn sesiapa lgi so im still teruna ;) (01123425615) fizi

    ReplyDelete

KAMI PERLUKAN MENULIS
nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

 

Cerita Hot MelayuHakmilik CHM NETWORK © Wujud sejak june 2012 - |-Umur dibawah 18tahun tidak dibenarkan membaca,kami tidak akan bertangungjawab sekiranya berlaku perubahan pada diri anda cerita panas - |-sertai kami di facebook